η φίνος φιλμ παρουσίασε*

«Ας έφευγες τουλάχιστον αφού στέγνωναν τα σεντόνια. Καθόμουν μόνος μου και τα κοιτούσα ν’ανεμίζουν. Και μου’λειπες ήδη θυμάμαι.»

«Μόνο μέχρι να στέγνωναν τα σεντόνια ας έμενες. Να μην τα κοιτούσα μόνος μου ν’ανεμίζουν. Να μη μου’λειπες από τόσο νωρίς.»

http://www.youtube.com/watch?v=A9BqH-wCvuo&feature=related

4 σκέψεις σχετικά με το “η φίνος φιλμ παρουσίασε*

  1. φιλε salvabor μου θυμιζεις αλλες εποχες..πραγματικα ψαγμενοι στιχοι.keep walking

    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια. (Αν και οι «στίχοι» δεν είναι και τόσο ψαγμένοι νομίζω. Είναι απλά απ’το κεφάλι μου.)

  2. γαμωτοσουγαμωτοσουγαμωτοσουγαμωτοσουγαμωτοσουγαμωτοσουγαμωτοσουγαμωτοσουγαμωτοσουγαμωτοσουγαμωτοσουγαμωτοσουγαμωτοσουγαμωτοσουγαμωτοσουγαμωτοσουγαμωτοσουγαμωτοσουγαμωτοσουγαμωτοσουγαμωτοσουγαμωτοσουγαμωτοσουγαμωτοσουγαμωτοσου

Σχολιάστε

